Sprzedaż, marketing i obsługa klienta
Sprzedaż, marketing i obsługa klienta to determinanty, od których zależy sukces każdej firmy. Szkolenia, które przedstawiamy Państwu w tej kategorii pozwalają na doskonalenie fachu handlowców. Sprzedawcy to cenni pracownicy, którzy kreują wizerunek, determinują rentowność firmy oraz realizują założone cele sprzedażowe. Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń przygotowanych z myślą o doskonaleniu i wyspecjalizowaniu najlepszych sprzedawców w swojej branży.
Coaching Sprzedaży – czyli jak osiągnąć sukces w budowaniu efektywnego zespołu sprzedażowego
Ilość godzin: 16
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą z zakresu skutecznej rekrutacji oraz nabycie umiejętności kształtowania postaw nowo zatrudnionych pracowników z wykorzystaniem narzędzi coachingowych.
E-Marketing – kampanie reklamowe, AdWords, Facebook, SEO
Ilość godzin: 40
Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy i umiejętności w zakresie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie oraz poznanie podstawowych technologii internetowych.
Ilość godzin: 8
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami wykorzystując różnego rodzaju techniki i narzędzia, dobrane odpowiednio do sytuacji.
Obsługa Kas Fiskalnych i Terminali Kart Płatniczych
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi kas fiskalnych i terminala kart płatniczych
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Ilość godzin: 16
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi trudnego klienta w celu przygotowania do wykonywania zawodu handlowca.
Profesjonalny Wizerunek w Sprzedaży
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu profesjonalnego wizerunku w sprzedaży
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczącej działań promocyjnych w mediach. Uczestnicy kursu nabędą wiedzę z zakresu działań promocyjnych z wykorzystaniem nowoczesnych metod.
Skuteczna Rozmowa Telefoniczna
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności jak skutecznie rozmawiać przez telefon.
Skuteczna Sprzedaż Telefoniczna
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu przeprowadzania skutecznej sprzedaży telefonicznej.
Ilość godzin: 16
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu technik sprzedaży.
Ilość godzin: 8
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia newsletterów oraz ich wykorzystania w działaniach promocyjnych i jako forma komunikacji z klientem.
POZOSTAŁA OFERTA
Sprawdź inne kursy i szkolenia z kategorii:
Kadry i Księgowość
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy kadrowe, księgowe, rachunkowe, finansowe, unijne, podatkowe
Human Resources
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, controllingu, rekrutacji pracowników, oceny pracowników, zwalniania pracowników,
Informatyka i Komputery
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy komputerowe, informatyczne, dla Seniorów, obsługi programów komputerowych i biurowych
Rozwój i Umiejętności Interpersonalne
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z rozwoju osobistego, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz warsztatów kreatywnego myślenia
Biznes
w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z zarządzania i kierowania, treningi menadżerskie, szkolenia biznesowe oraz z zakresu budowania wizerunku firmy i negocjacji
Zdrowie i Kosmetyka
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy z zakresu dietetyki, suplementacji w sporcie oraz żywienia
Pozostałe Kursy i Szkolenia
w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy językowe, opiekuńcze, z zakresu obrotu i zarządzania nieruchomościami oraz prasowe i dziennikarskie