Kurs Warsztaty „praca na słuchawce” z sesją coachingu grupowego

Cele Szkolenia

Warsztaty “na słuchawce” to szkolenie o efektywnym podtrzymywaniu relacji z klientem oraz diagnozowaniu jego potrzeb, z uwzględnieniem metod radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz stresem w czasie komunikacji przez telefon. Uczestnicy szkolenia zdobędą praktyczną wiedzę z zakresu technik prowadzenia rozmów telefonicznych, a  akże poznają obowiązujące standardy telefonicznej obsługi Klienta. W ramach szkolenia odbędzie się sesja coachingu grupowego pt.“Czy radzę sobie z telefonem?

Program szkolenia

  1. Komunikacja przez telefon
  • Typy komunikacji
  • Bariery i błędy w komunikowaniu się
  • Efektywna komunikacja
  • Style komunikacji
  • Co ważne, a co zabronione w kontaktach z klientami
  • Elastyczności w kontaktach z klientami
  • Aktywne słuchanie zasady Jak słuchać, żeby usłyszeć
  1. Proces sprzedaży telefonicznej
  • Rozpoczęcie rozmowy
  • Uśmiech przez telefon czyli zjednanie klienta
  • Potrzeby klienta

- Język korzyści i diagnozowanie potrzeby klienta

- Pozytywna komunikacja

- Zwiększenie zadowolenia klientów z zakupu i zwiększenie lojalności klientów

- Kryteria potrzeb

- Rozpoznawanie potrzeb klienta

  • Przedstawienie oferty
  • Decyzja klienta
  • Zamkniecie rozmowy
  • Mój skrypt rozmowy - Warsztaty
  1. Zasady pracy z telefonem
  • Stres przed wykonywaniem telefonu
  • Kultura w trakcie rozmowy telefonicznej
  • Czas trwania rozmowy telefonicznej
  • Planowanie rozmowy
  • Cel rozmowy
  1. „Czy radzę sobie z telefonem ?”praca na przekonaniach sesja coachingu grupowego

Korzyści dla uczestników

Materiały Szkoleniowe

Materiały Szkoleniowe

Na szkoleniu otrzymujesz: skrypt tematyczny, notatnik, długopis, teczkę

Nocleg i Wyżywienie

Nocleg i wyżywienie

W cenie szkolenia wyjazdowego zapewniamy nocleg i wyżywienie

Zaświadczenia MEN / Certyfikaty

Zaświadczenia MEN / Certyfikaty

Otrzymasz 2 dokumenty: - zaświadczenie MEN (Dz.U. z 2014r. poz. 622) - CERTYFIKAT (Dz.U. z 2013r. poz. 667)

Zapisy

Pobierz ofertę w formacie PDF

Pobierz formularz zgłoszeniowy

Pozostała oferta

Sprawdź inne kursy i szkolenia z kategorii:

Kadry i Księgowość

w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy kadrowe, księgowe, rachunkowe, finansowe, unijne, podatkowe

Human Resources

w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, controllingu, rekrutacji pracowników, oceny pracowników, zwalniania pracowników,

Informatyka i Komputery

w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy komputerowe, informatyczne, dla Seniorów, obsługi programów komputerowych i biurowych

Rozwój i Umiejętności Interpersonalne

w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z rozwoju osobistego, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz warsztatów kreatywnego myślenia

Sprzedaż Marketing i Obsługa Klienta

w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy sprzedażowe i obsługi kas fiskalnych, marketingowe oraz social media, coaching oraz media relations

Biznes

w tej kategorii znajdziesz m.in.: szkolenia z zarządzania i kierowania, treningi menadżerskie, szkolenia biznesowe oraz z zakresu budowania wizerunku firmy i negocjacji

Zdrowie i Kosmetyka

w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy z zakresu dietetyki, suplementacji w sporcie oraz żywienia

Pozostałe Kursy i Szkolenia

w tej kategorii znajdziesz m.in.: kursy językowe, opiekuńcze, z zakresu obrotu i zarządzania nieruchomościami oraz prasowe i dziennikarskie

Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z tobą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest EFFEKT Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Staromiejska 6/2, 40-013 Katowice
Dane są przetwarzane w celu umożliwienia Państwu kontaktu, nie będą one przekazywane do państw trzecich. Będą przechowywane przez okres 5 lat, decyzje o ich przetwarzaniu nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.

Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia.

W razie stwierdzenia nieprawidłowości w procesie przetwarzania danych mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych).